Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Feel the Jungle Kft., mint szolgáltató
(“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház (www.vasarter.moaijungle.hu) használatára vonatkozó
általános szerződési feltételeket. A szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, amennyiben a vásárló
(“Megrendelő”) minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum a weboldalon elfogadott formája kizárólag elektronikus formában kerül
megkötésre és írásbeli szerződésnek minősül.

A Szolgáltató az így megkötött szerződéseket egyedi rendelés azonosító számmal iktatja, mely
információ utólagosan is hozzáférhető.

A szerződés magyar nyelven jön létre és a magyar jog az irányadó.

A webáruház működésével, megrendelés- és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő
kérdések esetén, az ügyfélszolgálattal tud kapcsolatba lépni és bővebb információt kérni.

Adattovábbítási nyilatkozat
Elfogadom, hogy a Feel the Jungle Kft. (1082 Budapest, Harminckettesek tere 6/a) által a
vasarter.moaijungle.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra
kerüljenek a Barion Payment Zrt. (1117 Budapest, Infópark sétány 1.), mint adatkezelő részére. A
továbbított adatok köre: e-mail cím.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Barion Adatkezelési
tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/

Általános kereskedelmi feltételek
Az alábbiakban felsorolt általános kereskedelmi feltételek minden rendelést leadott megrendelő
kötelező érvényűnek tekinti magára nézve:
▪ A rendelés leadásával a megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltató a honlapon megjelenített
árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. A Szolgáltató a változtatás jogát fenntartja.
▪ A kiszállításokat a Szolgáltató partnerhálózatán keresztül szervezi.
▪ A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
▪ A megjelenített kiegészítő termék (pl.: kosár, kaspó stb.) formája, színe, típusa is eltérhet, melynek
helyettesítése a készlet függvényében megengedett.

▪ Áruhiány esetén, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában,
formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson.
▪ A virág és ajándék vásárlás bizalmi ügynek tekintendő, így a Szolgáltató harmadik fél részére a
megrendelő által kért információk továbbjuttatásán (pl. üdvözlőkártya szövege) kívül, semmilyen
adatot nem ad ki.
▪ Amennyiben a Megrendelő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor a Szolgáltató
nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt.
▪ A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, ár
▪ A megjelenített termékek csak online rendelhetők házhoz szállítással.
▪ A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét és arról fotót jelenített meg. A
termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben
illusztrációként szerepelnek.
▪ A termékek ára Magyar Forintban értendő és tartalmazza az Áfát és a csomagolási díjat.
▪ A termék ára a képen látható ‘tároló edény’ (váza, kaspó stb.) díját nem tartalmazza, ha csak külön
a termék leírásban nincsen feltüntetve.
▪ A termékek díja nem tartalmazza a házhozszállítás költségét. A szállítási költség az irányítószám és a
termék alapján kerül meghatározásra a posta szabályzata szerint.
▪ A termék a megrendelés idején érvényes ár szerint kerül a Szolgáltató által számlázásra.
▪ A Szolgáltató által üzemeltetett weboldalon megrendelhető termékek árainak változtatás jogát a
Szolgáltató fenntartja és az árak módosítása a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép
hatályba. Az ár módosítása a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
▪ Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére –
különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült
árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a
Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. A Szolgáltató felajánlhatja a helyes áron
történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától. Elállás esetén a
Szolgáltató köteles a teljes vételár megtérítésére.

Vásárlás menete
Mint az összes webshop, így a mi virágküldő weblapunk is a kosaras rendszerre épül: aki vásárolt már
interneten, annak könnyű dolga lesz. A termék oldalakon, amennyiben van rá lehetőség, kiválasztja a
virágot, majd a „KOSÁRBA TESZ” ikonra kattintva, a jobb felső kosárba pakolja a termékeket. Miután
az összes terméket a kosárba pakolta és befejezte a vásárlást, akkor kattintson a jobb felső sarkban
található kosárban lévő „Megrendelés” ikonra. Ez után a kosár oldalra jut, ahol ellenőrízheti, illetve
módosíthatja a termékeket, azaz a rendelést. Ha mindent rendben talál, akkor újból kattintson a
„Megrendelés” gombra. Ekkor megkérdezi Öntől a rendszer, hogy visszajáró vásárló, vagy új vásárló.
Amennyiben Ön visszajáró vásárló, akkor csak be kell jelentkeznie.

Ha új vásárló, akkor egy gyors regisztráció szükséges
– Név,
– számlázási cím,
– telefonszám,
– szállítási cím,
– e-mail cím,
– egyedi rendelési adatok és
– szállítási adatok
– jelszó (amivel későbbiekben bármikor bejelentkezhet).

Ez után tudja megadni a címzett adatait, a fizetés módját és kiszállítás módját, majd a megrendelés
leadásával véglegesítheti a megrendelést, melyről emailben értesítést kap. Ez után következik a
fizetés.

A fizetés menete
háromféle fizetési módból választhat:
1. bankkártyás fizetés: a bankkártyás fizetés a megrendelés után azonnal elindítható. A képernyőn
megjelenik ez a lehetőség, mivel a megrendelés leadása után a rendszer automatikus átirányítja Önt
a Barion Payment Zrt. oldalára, ahol a fizetést biztonságosan elvégezheti. Sikeres fizetés után a
rendszer visszairányítja Önt az oldalunkra, ahol megerősítést kap a sikeres fizetésről. A Barion
Payment Zrt. közben emailen is értesíti Önt, hogy sikeres volt a fizetés. A sikeres online fizetést
követően a rendelés során megadott e-mail címre elektronikus számlát küldünk.

Amennyiben véletlenül bezárta a képernyőt és egy későbbi időpontban szeretne fizetni, akkor először
meg kell nyitni a weblapunkat, majd az aktuális megrendelését megnyitva tudja majd kifizetni a
végösszeget a bankkártyás fizetés gombra kattintva.

2. előre utalás: ebben az esetben a megrendelés leadása után kapni fog egy emailt, amiben
megtalálja az utalással kapcsolatos tudnivalókat, bankszámlaszámot, stb.

3. Személyesen virágszalonunkban készpénzzel vagy bankkártyával – 1084 Budapest, Víg utca 20.
Amennyiben személyes átvételt jelölt meg, úgy a megrendelt virágot a megrendeléstől számított 24
órán belül át kell venni. Amennyiben nem vették át, vagy nem jelezték a késést, úgy a megrendelést
töröljük.

Szállítási feltételek
▪ A szállítás, az áru meghatározott időn belüli címzetthez történő eljuttatása.
▪ A megrendelt termék szállítását a Szolgáltató szervezi.
▪ A szállítás ügyfélszolgálati munkaidő alatt történik.
▪ Az ügyfélszolgálati munkaidőn kívül érkezett rövid határidejű megrendelések a következő
munkanapon kerülnek kézbesítésre, a szállítási időtartam feltételei szerint.
▪ A Megrendelő által megadott szállítási időpont, preferált időpontnak tekintendő, a szállítási
időpontok nem garantáltak.
▪ A szállítások kézbesítése kizárólag munkanapon, ügyfélszolgálati munkaidő alatt garantált.
▪ Amennyiben a megadott címen a személyes kézbesítés nem lehetséges, de harmadik fél (pl.:
családtag, szomszéd, recepciós, munkatárs stb.) bevonásával biztosított a kézbesítés, úgy az átadható
és a megrendelés teljesítettnek tekintendő.
▪ Sok esetben a termék kiszállítási időpontja egyeztetésre kerül a címzettel, a személyes kézbesítés
érdekében.
▪ A Megrendelő kérheti a címzettel való kapcsolatfelvétel kizárását – a megrendelésnél a ’szállítási
megjegyzés’ rovatba feltüntetve. Ebben az esetben a Megrendelő vállalja, hogy amennyiben a
címzett nem tartozik a kiszállítás időpontjában a megadott címen, úgy harmadik személy bevonásával
is történhet a kézbesítés. Abban az esetben, ha a termék nem kézbesíthető sem a címzettnek, sem
harmadik személynek, úgy az a partner üzletbe kerül visszaszállításra. A termék így a partnerüzletben
átvehető – címzett vagy Megrendelő által – vagy újbóli szállítási díj ellenében kérhető a címre való
újra szállítás.
▪ Nem otthoni szállítási cím megadása esetén (pl.: munkahely, egészségügyi intézmény, szálloda,
kemping, nyaraló falu, idősek otthona, laktanya, előadás, művész fellépés, koncert stb.) az intézmény
aktuális szabályzata szerint történik a kézbesítés.
▪ Különleges helyszínekre (pl.: repülőtér, kikötő, vonat-buszállomás stb.) kizárólag előre egyeztetéssel
lehetséges a szállítás. Amennyiben egyeztetés nélkül kerül megrendelésre termék, úgy a Szolgáltató
megtagadhatja a szolgáltatás teljesítését és gondoskodik a vételár megtérítéséről.
▪ Amennyiben a teljesítés alól felmentő ok, vis maior vagy egyéb hátráltató tényező zavarja meg a
szállítást, a Szolgáltató megtesz mindent, hogy tájékoztassa a Megrendelőt.
▪ A Megrendelőnek joga van a sikertelenül kézbesített, át nem vett terméket személyesen átvenni a
partnerüzletben vagy kérheti a termék újra szállítását, annak szállítási díj megfizetése ellenében. A 3
napig át nem vett terméket, teljesült szolgáltatásként kezeli a Szolgáltató és selejtezi azt.
▪ Ritka esetben a kiszállítás nem megoldható, melyről a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt.
▪ Ritka esetben a kiszállítás a megrendelt értéken nem megoldható, mely esetben a Szolgáltató
értesíti a Megrendelőt az árváltozásról. Ez esetben a Megrendelőnek joga van a megváltozott értékű
szolgáltatást igénybe venni vagy elállhat a vásárlástól.

Kézbesítési feltételek
▪ A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termék átvételre kerüljön.
▪ Amennyiben a terméket átvették, úgy reklamációnak és elállásnak helye nincs.
▪ Abban az esetben, ha a termék átvétele visszautasításra kerül és az nem a termék vagy szolgáltatás
minőségével kapcsolatos, úgy a termék átvettnek, a szolgáltatás teljesítettnek tekintendő.
▪ Abban az esetben, ha a kézbesítő partnerüzlet és a címzett a Megrendelő által eltérő dátumon vagy
időpontra egyezteti a termék átadás-átvételét, úgy a Megrendelő a megváltozott teljesítési időpontot
elfogadja. A szolgáltatás az eltérő dátumon vagy időponton kerül teljesítésre.
▪ Amennyiben a címzett nem elérhető, úgy a megrendelt és elkészített termék 3 napig kerül
megőrzésre. Az így megőrzött és sem a címzett, sem a megrendelő által nem átvett terméket, a 4.
napon a Szolgáltató selejtezi és átvettnek tekinti. A Szolgáltató nem tehető felelőssé a szolgáltatás
illetve a termékkel okozott károkért, a szolgáltatással igénybe vett üzenet tartalmáért és a küldés
céljáért.

Csomagküldés információk
▪ A termékeket a Szolgáltató partnere a Posta szállítja és munkanapokon 8-17 között kézbesíti.
▪ Csomag vidékre szállítás esetén előfordulhat (ritkán) 1-2 napos eltérés, de erről a Megrendelő
értesítést kap.
▪ A csomagküldésre vonatkozóan a Szolgáltató partner általános szerződési feltételei az irányadó:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf

Visszaküldés
▪ Termék visszaküldése kizárólag a Szolgáltató és a Megrendelő előzetes egyeztetése alapján
lehetséges.
▪ Minden, a Szolgáltató által elfogadott visszaküldés esetén, a Megrendelő jogosan kérheti az áru
cseréjét vagy a vételár visszatérítését.
▪ A szállítás során megsérült terméket, visszaküldés esetén a Szolgáltató saját költségre cseréli.
▪ A megrendelt termék minőségi, vagy mennyiségi reklamáció alapja, mindig egy, az átvétel időpontja
körül készült fénykép. Reklamációt a kézbesítés követő 3 napon belül tudja a Szolgáltató befogadni és
kezelni. Vizuális bizonyíték (fénykép) hiányában reklamációt, a már átvett termékkel kapcsolatban a
Szolgáltató nem fogad el. Más kártérítésnek helye nincs.
▪ Visszaküldés esetén a visszaszállítás költsége a Megrendelőt terheli.
▪ A web áruház üzemeltetőnek 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a vásárló számára a
teljes vételárat, amennyiben élni kíván az elállási jogával a vásárló, és visszajuttatta a megrendelt
terméket.
▪ A vételár és a szállítási költség visszatérítésének lehetséges módjait a szolgáltató minden esetben
egyezteti a vásárlóval.

Elállás joga
▪ Mivel a termék kifejezetten a megrendelő kérésére állítottak elő és természeténél fogva gyorsan
romlandó, úgy amennyiben a termék átvételre került reklamációnak, elállásnak helye nincs.
▪ A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet alapján, a felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási
jogot, olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a
fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva
nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó. Mivel a virág is romlandó, így nem vonatkozik rá a
14 napos elállási jog!
▪ A törvény további részleteinek megtekintéséhez kattintson ide.
▪ A megrendelt szolgáltatás a tervezett teljesítési dátumot megelőző 24 órán belül nem vonható
vissza.

Adatkezelés
▪ Az web áruház használata során a Szolgáltató részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat
bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a
Szolgáltató alvállalkozója, szerződött- vagy közreműködő partnere, illetve amennyiben az a
kézbesítéshez szükséges. (Pl: posta – a megrendelés kézbesítéséhez szükséges adatok).
▪ Statisztikai célokból a webáruház böngészése folyamán technikai információk (IP cím, látogatás
időtartama, stb.) kerülnek rögzítése.
▪ Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a
hatóságok részére.
▪ A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben a Megrendelő nem
engedélyezi a cookie-k használatát, az letiltható a böngésző beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a
szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A cookie egy olyan fájl,
amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A
cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
▪ A regisztráció folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig megőrzi, amíg a Megrendelő
nem kéri azok törlését.
▪ A Megrendelő adatai (kivétel a jogszabályi előírásban kötelezően tárolandó a rendeléshez és
számlázáshoz kötődő adatok) törlését, módosítását írásban, a norbert.mata@moaijungle.hu e-mail
címen kérheti.
▪ A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a
távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus
kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs önrendelkezési jogról és az
információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. rendelkezései az irányadók.
▪ A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a
Felhasználó/Megrendelő elfogadja a Szolgáltató általános szerződési feltételeit és adatkezelési elveit.

▪ Adatvédelmi tájékoztató illetve és adatkezelési elvek itt találhatók: Adatvédelmi Tájékoztató

Jogvita
▪ A felek törekednek a peren kívüli megegyezésre.
▪ A megegyezés hiányában a felek kikötik a Pesti Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.
▪ A Szolgáltató kizárja bármilyen kártérítési vagy kártalanítási felelősségét, bármilyen közvetett vagy
közvetlen kár, veszteség bekövetkezése esetén, amely a jelen feltételek szerinti szolgáltatás
rosszhiszemű igénybevétele, vagy az Ügyfél gondatlan vagy szándékos szabálysértése, vagy
bűncselekmény kapcsán érte.
▪ A szolgáltató nem vonható semmilyen felelősségre és nem kötelezhető semmilyen kártérítésre az
áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért.

Tartalom és szerzői jogok
▪ A honlap tartalma, illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (szöveg, kép, stb.) Mata Norbert E.V.
szellemi alkotása, amely – eltérő megjelölés hiányában – csak a tartalomszolgáltató előzetes írásbeli
engedélyével használható fel.
▪ A másodközlésnek meg kell felelnie – többek között – a Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. tv., a
Büntető Törvénykönyv 2012. évi C. tv., a Szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. tv. és a Sajtóról szóló
2010. évi CIV. tv. vonatkozó rendelkezéseinek. A tartalomszolgáltató engedélye nélkül az oldalak
bármely alkotóeleme (együtt és külön-külön is) on-line vagy nyomtatott reprodukálása nyilvános
közzététel céljából tilos.
▪ Előzetes írásos engedély nélkül a honlap tartalmi elemei nem helyezhetők el sem nyilvános, sem
zárt adatbázisban. A honlap tartalmi és formai alkotórészei közlési engedély esetén sem
változtathatók meg, és nem használhatók fel a honlap tartalmától eltérő célra. A honlap tartalmának
szerzői joga a tartalomszolgáltatót illeti meg, kivéve azt az eseteket, ha a konkrét dokumentumban
más forrás van feltüntetve, vagy a szerzői joggal kapcsolatban egyéb közlés történik. A
tartalomszolgáltató által közzétett, harmadik személyek szellemi alkotásait (cikkek, tanulmányok)
felhasználni kizárólag a Szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. tv. rendelkezései szerint lehetséges.
Minden, e korlátokat átlépő felhasználáshoz az adott szerző hozzájárulása szükséges.
▪ A felhasználási feltételek módosulása esetén a tartalomszolgáltató e változásokat a honlapon teszi
közzé.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldal tartalmát és az Általános Szerződési Feltételeket
bármikor módosítsa, ide nem értve azon rendelkezéseket, melyek módosítását jogszabály kizárja.

Szolgáltatói információ
Cég neve: Feel the Jungle Kft.
Cég székhelye: 1082 Budapest, Harminckettesek tere 6/a

Cég adószáma: 32220520-2-42

KAPCSOLAT – ügyfélszolgálat nyitvatartási idő alatt.
hétfő: 08:00 – 20:00
kedd: 08:00 – 20:00
szerda: 08:00 – 20:00
csütörtök: 08:00 – 20:00
péntek: 08:00 – 20:00
szombat: 11:00 – 16:00
vasárnap: 12:00 – 16:00
email: norbert.mata@moaijungle.hu
Telefon: 06303941813

Cégünk törekszik az internetes magatartási kódex (Netikett, Netiquette), illetve a magyar
tartalomszolgáltatók egyesületének tartalomszolgáltatási és etikai kódexe betartására. Kérjük, tegyen
Ön is hasonlóan. A Magyar tartalomszolgáltatók egyesületének etikai kódexéről bővebben itt
olvashat.

Könnyű és gyors vásárlást kívánunk és természeten nagy örömöt, sikert a megajándékozottnak.

Amennyiben elégedett szolgáltatásunkkal mondja el minél több ismerősének, ha pedig véletlenül
gondja volt mondja el nekünk.

Élvezze az életet, szerezzen örömet virággal! Virágküldés több mint ajándékozás.

Érvényes: 2023. Március 1. napjától